Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

Húsvét


Remélem mindenkinek jól és kellemesen telnek az ünnepek. Mi tegnap Jimmel ellátogattunk a közeli Greenhurst kertészetbe, hatalmas és gyönyörű hely, eredetileg azért mentünk oda, mert Jim kitalálta, hogy beszerez paradicsompalántákat és ültetőkészletet a fogyatékos osztályban lévő gyerekeknek anyák napi ajándék gyanánt, és a kertészet bevállalta, hogy ingyen, adomány formájában hozzuk el a palántákat. Ehhez képest egy órát eltöltöttünk a kertészetben, varázslatos virágok, és fák között sétálgatva, jó program volt. Íme néhány kép:








Este aztán elmentünk az Easter Vigil (Nagy húsvéti) misére, jó hosszúra sikeredett, sokakat megkereszteltek, mások bérmálkoztak, de nagyon szép ceremónia volt. Utána lementünk az ebédlőbe (olyan este 11 óra felé), felszolgáltak sajtokat, hideg húsokat, zöldségeket, chipset salsa-val, üdítőt, kávét, borokat. Beszélgettünk néhány ismerőssel egy kicsit, aztán hazajöttünk és bedőltünk az ágyba egy kis TV nézés után :) Még délelőtt festettünk keménytojást, a mai ünnepi ebéden a sonka mellett az volt a másik főszereplő :) Ebéd után ma elmentünk egyet sétálni a Wilson tavak körül, de jó lesz itt majd horgászni! Láttunk vadkacsákat, vadlibákat, háromszínű csirögét (ezt találtam magyar névnek, még életemben nem hallottam róla), szárcsákat, csörgő récét....kamerát már megint elfelejtettem vinni, majd legközelebb :)

4 comments:

nuca said...

Kellemes Húsvéti ünnepeket! Szépek a fotók, meg a blog új ruhája is!:)

Sheila G. said...

kertészet? olyan nekem, mint plázacicának a pláza. egy óra kevés.
:)

a vigília egyébként az ünnep előestéjét jelenti (ezt csak népművelésiből mondom:))

Christine said...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket nektek is!

Zsofia said...

Köszi Nuca és Christine

Jó tudni Sheila, amíg otthon voltam nem jártam templomba, és sok mindennek nem tudom a magyar nevét :) *szégyen, szégyen*

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...