Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 20, 2009

Fura...

Már többször akartam írni, kicsit ijesztő, de tudom, hogy természetes...szóval már gondolatban is elkezdtem keverni a magyart és az angolt, sőt álmomban is van, hogy angolul beszélek...illetve félig. Fél mondat magyarul, fél mondat angolul. Hiába levelezek, beszélek magyarul az otthoniakkal, azért itt mégis angol környezet vesz körül. Előfordult, hogy egy szó nem jutott eszembe magyarul, csak angolul...akkor nagyon megszidtam magam. :) Nyilván nem fogok elfelejteni magyarul, olvasok magyarul, írok stb, de akkor is fura :)
Egyébként jól vagyunk, holnap szándékozom megnyerni a Chaptersben a legkarácsonyibb kinézet versenyt, nem lesz nehéz, mivel a legtöbben nem fognak nagyon beöltözni, nem is nagyon lehet eltérni a ruházati szabályoktól, így főként a kiegészítők lesznek versenyben. Na most nekem van karácsonyi bizsum, koronám (hehe), kitűzőim, és este még rávarrok a sötétbordó felsőm ujjaira pár karácsonyi ponpont :) Képet nem ígérek, de karácsony napján úgyis felveszem a nagyját megint, akkor majd csinálok képeket.

6 comments:

Tinkmara said...

Velem is előfordul néha, holott rengeteget írok-olvasok-beszélek magyarul, mégis. Törni nem szeretném a magyart, sőt utálnám. De az agy ilyen cseles. :)
Örülök, hogy jól vagytok. Szép utolsó készülődős napokat.

Kriszti said...

Nagyon jól hangzik ez a verseny, ilyesmiben én is szívesen vennék részt:-)Hasonló lehetne nálunk is a munkában, egy kissé feldobná a hangulatot, s úgyis van néhány karácsonyi díszünk, amit nem használunk, felaggatnám magamra.:-))))

Nina (Blooming) said...

Az még furább, hogy én keverem a magyart és az angolt, sőt a franciát is, pedig én MO. vagyok:)
Készíts képet a karácsonyos jelmezedrű'!:P

Christine said...

Szerintem ezen nem kell fennakadni. Ha hosszabb tavon kulfoldon elsz ohatatlanul elkezdodik ez a folyamat. Attol meg nem fogsz elfelejteni magyarul, csak lesznek szavak es kifejezesek amik angolul sokkal elobb eszedbe jutnak mint magyarul. De attol azert meg tudod oket.
A karacsonyi jelmezre en is kivancsi vagyok. :-))

Betty said...

De jó neked. Hát nekem sajnos nincs ilyen gondom. Mondjuk nem is használom annyit az angolt és itthon is csak magyarul beszélünk.

Maggie said...

Tök jo lehet. majd képet szeretnénk!!!
Pussszi

Post a Comment

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...