Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 26, 2009

Csak röviden :)

A 22.-i vacsi nagyon jól sikerült, és igazi karácsonyi hangulatban telt, sokat beszélgettünk, karácsonyi zenéket hallgattunk, megajándékoztuk egymást egy-két aprósággal. A Chaptersben nem én nyertem a versenyt, de jogosan nem, nekem ugyan voltak kiegészítőim, de az egyik kolléga beöltözött Télenyónak és tüneményesen festett, megérdemelte a díjat! :)
24-én egész délelőtt Anyuval beszélgettünk, kibontottuk egymás ajándékait, egy egész kis kincsesdobozt kaptunk tőle rengeteg szép aprósággal, finomsággal, sok mindent Ő maga csinált! Aztán én megfőztem a fokhagymalevest, Jim megcsinálta a halat, közben egy-egy ajándékot is kibontottunk, aztán beszélgettünk, végül késő este minden ajándékot megnéztünk, mint a gyerekek, nem bírtuk ki :)))) Az elmúlt két nap nyugiban telt, jókat ettünk, sétáltunk, moziztunk.
Volt, hogy elszomorodtam, vagyis inkább melankólikus hangulatba kerültem, honvágyam volt, de persze nagyon élveztem az első közös karácsonyunkat :)))))
Pár új kép került a karácsonyi albumba, katt rá :)

Karácsony 2009.

6 comments:

Nina (Blooming) said...

Szépek vagytok, boldogok:) - örülök, hogy jól sikerült minden, és főleg, az első közös ünnepetek. Ez nagy dolog.

Christine said...

Nagyon csini vagy! :-)) Orulok hogy szepen tellik az unnepetek.

Tinkmara said...

Nagyon szép leányzó vagy, a párod jóvágású. Összességében :)) gyönyörű pár vagytok és nagyon örülök, hogy minden ilyen szépen alakult. Látszik a boldogság, a szerelem. Kívánom a legszebbeket Nektek!

Kriszti said...

Szépek vagytok, a képek is klasszak az ünnepről!:-)

Pinklady (-édi-berny) said...

Szilveszter alkalmából nem kívánok egyebet,
csendes lépteiteket kísérje a szeretet!
Szívetekben béke, lelketekben nyugalom
legyetek boldogok a következő 365 napon! BÚÉK!
PUSZI

Fuvalla anya said...

Csodás új esztendőt kívánok a messzi távolba! Puszi

Post a Comment

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...