Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 31, 2009

BUÉK

Köszönöm az új évi kommenteket, én is mindenkinek Boldog Új Évet kívánok!
Meg kell, hogy mondjam, hogy amúgy nem csípem a szilvesztert...a legfeleslegesebb és legerőltetettebb ünnepnek tartom. Minek ünnepeljük, hogy lecseréljük a naptárat? Meg a a sok fogadalom, változtatás stb...azt az év bármelyik napján megtehetjük! Persze azért majd mi is koccintunk itthon, és még az is lehet, hogy elmegyünk megnézni valami tüzijátékot a környéken, de semmi egyebet nem terveztünk végül.
Ma van a 9. kanadai hófordulóm...wow. És ha már szilveszter és számadás, én is átgondoltam az elmúlt hónapokat. A tavasz még rácsodálkozó üzemmódban telt, sokfelé járkáltunk, nekem meg minden szokatlan volt, ezért hol repkedtem örömömben, hol meg szenvedtem a honvágytól. A nyár a próbálkozások időszaka volt...a két különböző munka, amelyek végül nem váltak be, pénzügyi dilemmák, a költözés ötlete stb. Aztán az ősz meghozta a megnyugvást. Jött a Chapters, a kis kirándulásunk Jasperben, átrendeztük a nappalit, és ezzel be is robbant a tél, ami meg teljes egészében a karácsonyra épült. A következő tervekben szerepel az állandó letelepedési engedély, a kocsi rendbehozatala vagy új kocsi beserzése, tavasszal el kell dőlnie, hogy maradunk-e itt vagy költözünk, ha lejár a bérleti szerződés...épp emiatt úgy néz ki, hogy ősszel tudok majd hazalátogatni, a tavasz túl zsúfolt, nyáron nem megyek, mert meleg van :) Anyu is azt mondta, az ősz a legjobb, akkor úgyis mindenki depisebb, legalább a látogatás felvidít minket :)))

13 comments:

Betty said...

Boldog Új Évet! kívánom hogy miden úgy legyen ahogy szeretnétek.

Nina (Blooming) said...

Boldog 2010-et, és boldog további közös életet:)

Christine said...

Sok boldogat az új évre nektek!

Kotorborka said...

BUÉK, Szoffy! :)

Orad said...

Boldogat Nektek!!!

Baaden said...

Én is kicsit megkésve, de boldogat kívánok! És máris bejegyeztetnék egy gyors találkozót az őszi hazatértedkor. ;)

Zsofia said...

Az mennyire jó lenne Bádi, valahogy oldjuk meg :)))

Pinklady (-édi-berny) said...

Nagyon jo lett igy a blog!! :):)
én irtam , de irom még: hogy boldogságos uj évet, és boldog hofordulot!!
emléxem mikor elkezdtelek olvasni, akkor voltál kint csak pár napja Kanadába..és lááám már 9. honapja!! az igeeen :):)

puszillak

Tinkmara said...

Még egyszer a legszebbeket Nektek ebben az Új Esztendőben. Legyen mindenetek meg, testben és lélekben, amire vágytok. :)

Monyeszka said...

Boldog Új Évet nektek is és sok sok boldoságot, örömet kívánok neked!

Pinklady (-édi-berny) said...

Hogy vagy-tok?? mi ujság?? rég irtál!! puszii

Monyeszka said...

Hahó miért nem írsz mi van veletek? Remélem minden rendben!?

Niki said...

Szia!
Teljesen egyetértek veled a szilveszterrel kapcsolatban! Én is ezt irtam a blogomban szinte szó szerint....
Kívánom, hogy ez az év sokkal sikeresebb legyen mint az elzőző volt, bár ahogy te is mondtad, ezt bármikor kivánhatjuk.....nem kell hozzá január elseje......

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...