Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

Fejlemények

Ma felmentünk Lac La Biche-be, befizettük a foglalót a lakásra és megkaptuk a kulcsokat, elvileg simán beköltözhetnénk, de jövő hétvége előtt nem tudunk hiszen mindketten dolgozunk. Viszont körbejártuk a helyet, csináltam képeket, Jim mindenfélét méricskélt aztán lementünk a tóhoz is, nem voltak óriás árvaszúnyogok most. Megetettük a sirályokat paradicsommal és kolbászdarabokkal höhö, falták ám!
Mostantól pakolás ezerrel, nem lesz egyszerű megint végigcsinálni, de nem izgat, úgy örülök, hogy megyünk!!!! Chapters miatt még szomorkodom, de ez így is lesz, és boldog vagyok, hogy ott voltam majdnem egy évig.

A tó

7 comments:

Christine said...

Jól néz ki! :-)) Érezzétek jól magatokat az új lakásban!

Maggie said...

Nagyon tetszik!!!! :)))))))))

Kriszti said...

Szep lakasba mentek, Soffy, nekem nagyon tetszik. bar nem tudom, hogy a nagy hutot kepes lennek-e feltolteni, akkora.:))Tetszik a nagy tukor is, gondolom, az egy gardrob.

Zsofia said...

Köszönjük :) Kriszti, biztos csalóka a kép, mert a hűtő normál méretű :))))

Fuvalla anya said...

Szia Kedves Szoffy! :)

Hűű micsoda képek és milyen jó lesz az új lakásban Nektek! :) A környezet is mesés, sok-sok boldogságot az új helyhez! :)

Zsofia said...

De rég láttalak Csillag!! Köszönöm! A bologod nem frissíti magát itt azt hittem hónapok óta nem írtál bele :((((

Fuvalla anya said...

Szoffy, nmrég kezdtem újra írogatni.... :)

Post a Comment

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...