Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 20, 2010

Fejlemények

Pár napja felmentünk Lac La Biche-be lakást nézni, és találtunk is egy megfelelőt. 2 hálószoba, kisebb, mint a mostani, de mosó-, és szárítógép tartozik hozzá, közel van a főiskolához, és az épületben csak 12 lakás van, tehát nyugis. Hülyét kapok az árvaszúnyogoktól továbbra is, de ez a tóval jár, nem ronthatja el a kedvem. Látogatást tettünk a főiskolán is, jó kis hely, megpróbálnak ott szerezni nekem is egy állást. Az erdészettől kezdve a szociális munkásig mindenféle képzés van, utóbbin én is gondolkozom...utálok tanulni, mégis hiányzik az iskola, ki érti ezt?

Nagyon várom, hogy menjünk....sokkal könnyebb elképzelni és elhinni, hogy minden jó lesz és egyre jobb, ha konkrétan egy új élet vár....valójában hülyeség, ott is képes vagy gyökeresen változtatni, ahol éppen vagy, de az ember már csak így működik.
Suli

Apartman-ház

Van ám új bejegyzés a kirándulós blogban :)))

2 comments:

nuca said...

Nagyon örülök az új fejleményeknek! Hajrá új élet!:)

Kriszti said...

Tiszta zizi vagyok, azt hittem, már megírtam, hogy gratulálok!!(na, most nézem, az előzőhöz írtam...)
Szóval, jól néz ki az egyetem és ha te is ott fogsz dolgozni, akkor az is szuper!!!Tényleg, ott nincs könyvesbolt???

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...