Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 5, 2013

Gyöngyszemek

Az üzletben érdekes emberekkel szoktam találkozni, és érdekes szituációk, párbeszédek alakulnak ki..hoztam párat :)

A flörtölő ügyfél:
1. Fiatal, átlagos fiatalember lép az ügyfélszolgálat pultjához. Felvesszük a szemkontaktust, és én megkérdezem, hogy miben segíthetek. Ügyfél nem szól egy ideig semmit, majd kinyögi:
- Wow...elvesztem a szemeidben, és nem emlékszem a könyv címére, amit meg akartam találni.
(Ezek után egész nap jó kedvem volt haha)
2. A helyszín ugyanaz, ügyfél a 40-es éveiben járhat, afro-amerikai, kimondottan jóképű. Felteszi a szokásos kérdést, hogy mi az akcentusom.
- Magyarországról származom.
- És mióta vagy itt?
- Kb. Két éve.
- A férjed Magyarországon van? (érdekes kérdés minden előzmény nélkül)
- Nem, együtt élünk itt.
- Oh...kár...

Keresgéljünk:
Tüneményes, idős néni lép a pulthoz:
- Segítene megtalálni egy könyvet?
- Persze, tetszik tudni a címét?
- Jaj hát annyit tudok, hogy az első szó az "tények" (remek...)
- Esetleg tudunk valamit a szerzőről?
- Nem
- Miről szól a könyv?
- Fogalmam sincs...ha beírja a keresőbe, hogy tények, akkor nem találja meg?
Dehogynem...túl sokat is :) Abban maradtunk, hogy otthonról visszahív, ha megtalálta a könyv címét :)

A fura ügyfél
50-60 év körüli férfi megszólít az üzlet kellős közepén:
- Figyeltelek, ahogyan bánsz az emberekkel...tökéletesség leng körül. Én tudom, mert az Erő mindig velem van (vártam, hogy Yoda előpattanjon a háta mögül). Soha ne szakítsd meg az Erőt...fókusz, fókusz! (Itt már kissé hangosan beszélt, és két kolléga mellettem termett, hátha ki kell vezetni az illetőt) Na jó, csak ennyit akartam mondani...most rohanok. (Fuhhh)

WC probléma
Épp renoválták a férfi mosdókat az üzletben...ideges hímnemű egyed megrohamoz.
- Most akkor hova menjek? A nőibe mehetek?
- Oda sajnos nem, de...
- Miért nem nyitottak új wc-ket, amíg a többit renoválják? (erre inkább nem válaszoltam)
- Rögtön mellettünk a másik üzletben is van mosdó, ha esetleg átfáradna oda...
- De ahhoz ki kell mennem innen!
Hát igen....

Magyarok mindenütt
Van egy kávézónk az üzlet közepén. Épp a kávémra vártam, mikor a kávézóban dolgozó egyik, új kolléga megkérdezte:
- Milyen nemzetiségű vagy eredetileg?
- Magyar
- Én is!
- Meg én is! (tette hozzá a másik kolléga!)
Kiderült, hogy mindkettőjük dédszülei magyarok voltak :)

És amikor én beszélek hülyeségeket
1. - Mennyi ideig maradsz Magyarországon tavasszal? - kérdezi egyik kolléga a pihenőszobában. Savanyú arccal feleltem:
- Sajnos nem sokáig, 2 évig.
A helyes válasz 2 hétig.
2. Telefonbeszélgetés egy ügyféllel:
- Ha vásároltam valamit az üzletben, és mégsem kell, akkor visszavihetem?
- A vásárlástól számított 2 héten belül igen, és ne felejtse magával hozni a receptet.
- Milyen receptet?
- Ja nem recept, hanem nyugta (recipe, receipt...hasonló na!)

4 comments:

Anonymous said...

A két év és a recept szuper!

Christine said...

Jó kis válogatás! :-))

Sheila G. said...

csak mert férjhez mentél, még nem lettél sem láthatatlan, sem csúnya:DD

Signetta said...

Igen, az utolsó kettő nagyon vicces, de a többi sem kutya! :)) Az a fura ügyfél nagyon komoly lehetett... :)

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...