Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012

Megyeget az idő :)

Nagyon boldog vagyok az új munkámmal, rengeteg tudást szívok magamba, imádom az ügyfeleket továbbra is, minden nap vidáman ébredek és ilyen rég volt. Nagyon el vagyok fáradva, 7 napot dolgoztam egyfolytában, igaz, hogy sokszor csak négy órás volt a munkaidőm, de azért kimerültem :) Holnap szabad vagyok, nagytakarítás a program és főzés...meg is osztom a kedvenc nyári receptemet itten :)

Hozzávalók 2 személyre:

- 2 nagy, édes paradicsom, vagy egy marék koktélparadicsom
- 5-6 friss bazsalikom levél 
- 1/4 csésze oliva olaj
- 2 gerezd fokhagyma
- só, bors
- 1 adag cérnametélt tészta
- parmezán sajt

Tipikus nyári étel, főzni sem kell, csak a tésztát...a paradicsomot felaprózod a bazsalikommal együtt, belekevered az olajat, tört fokhagymát és a fűszereket, és lefedve hagyod 4 órán át, szobahőmérsékleten, az ízek fantasztikusan összeérnek, az olaj összekeveredik a paradicsom levével. Kifőzöd a tésztát, és forrón a paradicsomos szószba kevered, hozzáadva a reszelt parmezán sajtot...nagyon egyszerű, finom, és egyáltalán nem, száraz... Jó étvágyat :)

0 comments:

Post a Comment

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...