Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

Nyári vegyes

Egy hétig nálunk vendégeskedett Jim nővére Dianne és férje, Preston. Sokat beszélgettünk, jöttünk-mentünk, igaz én jól elfáradtam, mert rengeteget pakoltam, főztem, takarítottam mindenki után...nem panasz, én vállaltam, szeretek mindent rendben tartani. Tegnap utaztak haza, vitték anyósomat is egy hétre, úgyhogy mi meg lazítunk :)
Tegnap volt vagy 40 fok, estére viszont olyan vihar kerekedett, hogy öröm volt nézni a villámokat. Le is kapcsoltuk a légkondit, és kinyitottuk az összes ablakot, a hűvös szél átjárta az egész házat.
Ma ugyan muszáj volt egy nagymosást csinálni, de a nap további programjai már kellemesebbek lesznek: Este grillezünk, rendbe tesszük a kertet, sétálunk és mozizunk, a Tetovált lány (The girl with the dragon tattoo) összes része van napirenden, én már láttam, de Jim még nem :)

Szép napot/estét!!

Pár kép a kertből:





4 comments:

Christine said...

Szép a kertetek! Jól telt az este?

Zsofia said...

Jól sikerült az este, igen...a mozi mellé becsúszott egy dokumentumfilm is, de arról lesz külön bejegyzés :)

betoabb said...

Szia,
a könyveket is olvastad?
És hogy a filmből is több van????? Én csak a Tetovált lány-t láttam eddig. A svéd verziót néztétek, ugye? A svédek filmesítették meg a másik két könyvet is?

Én a filmben mellesleg eléggé csalódtam, tudom a könyv mindig jobb, de akármennyire is próbáltam elvonatkoztatni a könyvtől, sztem a svéd film nagyon szar lett..... ugyhogy az amerikai feldolgozástól többet várok majd :) És már alig várom, hogy megnézhessem:)

Zsofia said...

Szia
Nem olvastam a könyveket sajnos, de igen, a svédek megfilmesítették mind a három részt. Az amerikai feldolgozások mindig sokkal rosszabbak, bár ez attól függ, hogy mi mit szeret :)

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...