Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Na ez is meg van

Szóval múlt hét csütörtökön megvizsgáltak, átnézték a papírjaimat, aztán vért vettek, hogy lecsekkolják nincs-e szifiliszem (na hurrá). A nővér nem találta a vénám, így össze vissza szúrkált, majd elájultam a mocsok Jim meg röhögött mellettem :)))) Ma vissza kellett menni, elvileg TBC bőrpróbára...gyakorlatilag mellkas röntgent csináltak, mivel én allergiás vagyok a TBC oltásra és a bőrpróbára is.
Kb egy hét múlva küldenek majd vissza minden papírt kitöltve.

Már nagyon edzek az online oktatásra, egy óra múlva lesz egy félórás ingyenes szeminárium, amit én tartok. Nem olyan komoly ám mint amilyennek hangzik :) És ha sok pénzt nem is hoz, ki tudja milyen lehetőségek várnak rám, majd kiderül.

1 comments:

jociandi said...

Fingers crossed. Stílusosan. :p

Post a Comment

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...