Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 12, 2010

Konyvajanlo: Sarah's key

Ujabb konyvajanloval jottem ma. Sarah’s key (Sarah kulcsa) egy gyonyoru es megrazo tortenet egy zsido kislanyrol, aki 1942-ben mielott elhurcolja egesz csaladjat es ot magat is a nacik altal vezetett francia rendorseg, bezarja kisoccset egy rejtett gardrobba, ami a lakasukban van, es megigeri neki, hogy visszamegy erte. A tortenet masik resze napjainkban jatszodik szinten Parizsban, ahol az amerikai szarmazasu ujsagiro, Julia elindul, hogy cikket irjon az 1942 juliusaban tortent borzalmakrol, mikozben erdekes kapcsolat alakul ki kozte es Sarah tortenete kozott. Nem konnyu olvasmany, de megeri. Az irono Tatiana De Rosnay Parizsban el, angol-francia-orosz szulok gyermeke.

2 comments:

Kriszti said...

Szia Soffy!
Érdekesnek tűnik az ajánlott könyved, ha lesz a könyvtárban,majd elhozom. Most én is egy szuper könyvet olvasok:Audrey Niffeneggertől A Highgate temető ikreit, az angol címe her Fearful Symmetry. Ha kezedbe akad nézz bele, de szerintem nagyon megéri elolvasni, olyan varázsos hangulata van!

Zsofia said...

Jajj olvastam szerepelt is a könyvlistámban amiről pár hete írtam, nagyon tetszett :))

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...