Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 3, 2010

Éjszakai műszak :)

Ma volt a nagy leltározás a Chaptersben. Este 10-kor kezdtem, szerencsére a cég, amelyik lecsekkolta, megszámolta a termékeket már fél 9-kor dolgozott, így hamar végeztünk. Úgy volt, hogy akár reggel hatig is tarthat, de éjjel kettőre már itthon voltam, a főnököm hozott haza, nem akartam volna Jimet felkelteni...noha mint kiderült, megtehettem volna. Szegény nem tudott aludni, úgy hogy én házon kívül voltam, a nappaliban találtam rá, kicsit zombifejjel bámult valami tudományos műsort. Most ő már megnyugodva alszik, de én még fent vagyok :) Egész nap pihentem, készültem az éjszakai munkára, nem vagyok még álmos, de azért lefekszem, hogy ne kavarjam fel teljesen az alvórendszert :)

1 comments:

Kriszti said...

Azért jó, hogy nem kellett több napos éjjeli műszakra berendezkedni!:-)

Post a Comment

Népszerűek

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...