Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

Szép volt Robert!

Itteni idő szerint 2 perce kapta meg Robert Downey Jr a Golden Globe díjat a Holmes című filmért! Nagyon csípem őt, főleg mert fel tudott kapaszkodni a rengeteg alkohol és drogproblémája után újra! Éljen, éljen!



A show még tart, Meryl Streep szokás szerint nyert a Julle and Julia-ért, Sandra Bullock is aratott, meg Jeff Bridges, James Cameron a legjobb rendező még nem tudom mi lesz a legjobb film, kíváncsian ülök vissza a TV elé :) Régebben mindig néztem a díjátadókat, aztán évekig nem, úgyhogy ez most jó kis felüdülés.
Update: Legjobb dráma: Avatar...hmmm én először azt hittem, hogy az egy szokásos sci-fi+fantasy látványfilm, de azt mondják nagyon komoly spirituális üzenete van...hát tuti megnézem. Legjobb vígjáték a Hangover HÁHÁ, imádtam!

4 comments:

Nina (Blooming) said...

Hát én szépen elaludtam a gálát, én hagyományosan az Oscart szoktam végigkövetni; drakula a nyerteseknek- a Sherlock-ot nem láttam még, az Avatar viszont,mint dráma... nos... maga a mondanivaló amolyan buddhista tanokhoz hasonlatos, és szép, és igaz, de itt nem a sztori a lényeg,hanem a forradalmi látványtechnika. Nézd meg, egyszer mindenképpen érdemes, nem fogod elhinni,hogy amit látsz, az nem létezik:)

Tinkmara said...

Mi is lestük. Az Avatart ne hagyd ki, ugyan nem lesz a mondanivaló tekjesen új, de attól még valóban ez nem egy sci-fi. :)

Baaden said...

Nekem tetszett az Avatar több okból is, szerintem se hagyd ki. :)

Maggie said...

Nekem tetszik az uj blogruha. :)
A farmoddal mi van? nem vetsz semmit? :D szoktam ám menni és elzavarni a varjakat, meg a rokákat. :D :D :D elvan a gyerek ha jáccik' :D :D :D
puszillak

Post a Comment

Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, ...